Jak zachęcić i obsłużyć klienta ?

Poniżej znajdziecie serię bardzo przydatnych porad, które pomogą w zachęcaniu klientów do korzystania z oferty Betterstyle

Jak zachęcić klienta?

  • Uśmiechaj się! Nawet przez telefon – to słychać.

  • Słuchaj klienta, poznaj jego potrzeby i będąc jego doradcą postaraj się je spełnić proponując wybrane produkty Betterstyle.

  • Myśl pozytywne – pozytywne myślenie obok pracowitości to dwa najważniejsze czynniki determinujące sukces.

  • Bądź życzliwa/życzliwy – kultura i miłe podejście do klienta to podstawa każdej sprzedaży.

  • Wygląd – elegancki, ale nie za „sztywny” powoduje iż klient lepiej Cię postrzega, a tym samym chetniej kupuje.

  • Dopasuj się postawą do klienta – jeśli klient siedzi, Ty też usiadź, jeśli stoi też powinieneś przyjąć taką postawę – to pomaga.

  • Punktualność jest bardzo ważna – dla wielu osób jej brak może oznaczać brak szacunku, więc lepiej zaplanuj by być na miejscu kilka minut przed umówionym spotkaniem.

  • Wiedza o produkcie jest bardzo ważna – zapoznaj się dogłębnie z produktami Betterstyle zanim pokażesz katalog.

  • Używaj sam/sama polecanych produktów – wtedy lepiej je poznasz i łatwiej będzie Ci przedstawić ich zalety.

  • Poszerzaj swoją wiedzę z zakresu sprzedaży, chódź na szkolenia i czytaj e-booki.

  • Rzetelnie obsługuj niezadowolonego klienta – zgodnie z porcedurą reklamacyjną Betterstyle.

  • Określaj jasno swój cel – najlepiej zapisz na kartce i odczytuj codziennie myśląc jak go będziesz realizował/realizowała.

Jak obsłużyć klienta?

  1. Pokaż katalog Betterstyle klientowi i opowiedz o najlepszych produktach Betterstyle w obecnym katalogu
  2. Przyjmij zamówienia na produkty – spisz listę zakupionych produktów w notesie i powiedz klientowi
  3. Zamów produkty w firmie:
    • wysyłając e-mail lub
    • wysyłając fax lub
    • telefonicznie dzwoniąc lub
    • zamawiając ze strony internetowej
  4. Przesyłka od Betterstyle będzie dostarczona kurierem za pobraniem lub na kredyt (jeżeli była wysłana kserokopia dowodu osobistego z prośbą o uruchomienie kredytu) płatny w ciągu 14 dni na konto firmy.
  5. Po dostarczeniu zamówionych produktów klientom zapytaj czy mają znajomych, którzy byliby zainteresowani ofertą Betterstyle.
  6. Miesiąc po finalizacji zamówienia możesz ponownie spotkać się z klientem. Zapytać go czy jest zadowolony z zakupionych produktów. Jeśli tak pokaż nowy katalog.

Więcej porad związanych z Betterstyle znajdziesz tutaj.

Rejestracja