Czym jest MLM?

Multilevel Marketing, czyli przedsiębiorstwo wielopoziomowe to jedna z najlepszych szkół, by rozwijać swoją przedsiębiorczość, umiejętności menadżera, handlowca, negocjatora, kierownika zespołu czy dyrektora.

W MLM dostajesz nieograniczoną pomoc od innych bardziej doświadczonych osób.

W MLM możesz mieć firmę z dużymi dochodami i setkami lub tysiącami pracowników – zaczynając z minimalnym kapitałem.

MLM – z ang. Multi Level Marketing – marketing wielopoziomowy. System reklamy i dystrybucji produktów lub usług oparty na budowaniu struktury. Struktura taka w ujęciu modelowym jest przedstawiana jako kilka poziomów – stąd nazwa wielopoziomowy.

Bardziej tendencyjne definicje określają powiązania osób na wielu płaszczyznach z firmą jako: klient, dystrybutor, konsultant, inwestor i temu przypisują genezę nazwy.

NM – z ang. Network Marketing – marketing sieciowy – sposób reklamy i dystrybucji produktów lub usług oparty na własnej sieci przedstawicieli.

Definicja dotyczy zarówno systemu sprzedaży bezpośredniej jak i marketingu wielopoziomowego czyli:

MWP – Marketing WieloPoziomowy – spolszczenie MLM.

Sprecyzowanie swojego celu pozwoli na sukcesywne go realizowanie, bez oglądania się na innych, którym się po prostu nie chce. Za kilka lat będą dokładnie w tym samym miejscu co dziś.

… a gdzie Ty wtedy będziesz … ???

MARKETING WIELOPOZIOMOWY MLM

System MLM jest sposobem dystrybucji produktów lub usług polegającym na maksymalnym skróceniu drogi między producentem a końcowym odbiorcą czyli klientem i wykorzystaniu do tego reklamy poprzez sieć dystrybutorów i klientów.

System ten przewiduje udział w zyskach firmy wprost proporcjonalny do wykonanych obrotów. Dodatkowym elementem motywującym jest wypłata prowizji za obroty dokonywane przez całą grupę pozyskanych dystrybutorów, którzy stają się konsultantami w danej dziedzinie.

Tworzy się w ten sposób swoją własną sieć czyli strukturę, która przynosi nieograniczone zyski w zależności od wielkości danej grupy, nawet po zaprzestaniu aktywnej sprzedaży produktów lub działalności w tej dziedzinie osoby, która stworzyła lub wypracowała powstanie takiej struktury.

A BARDZIEJ PROSTO?

W MLM sprzedajesz towary lub usługi, o których masz dobrą opinię, bo ich sam używasz. Dodatkowo zachęcasz osoby, którym sprzedałeś produkt, by także polecali go swoim znajomym. Dzięki temu osiągasz dochody z bezpośredniej swojej sprzedaży oraz ze sprzedaży całej swojej grupy znajomych (z tego przeważnie więcej). Dochody nie są niczym ograniczone – zależą TYLKO od Ciebie..

LUDZIE W MLM:

  1. W MLM pracują ludzie aktywni.
  2. Jako dystrybutorzy dostarczają znajomym i klientom towary lub usługi, których przeważnie sami używają i mają o nich dobre zdanie.
  3. Jako organizatorzy oprócz sprzedaży prowadza jeszcze działania reklamowe, informacyjne.
  4. Jako instruktorzy szkolą swoich znajomych i innych chętnych, którzy chcą podobnie pracować.

Jak zarabiają w MLM:

  1. Największy jednostkowy zarobek mają z konkretnej sprzedaży dystrybutorzy.
  2. Najwięcej zarabiają dobrzy organizatorzy i instruktorzy, którzy otrzymują prowizje i premie dzięki działaniom swoich grup, które nauczyli jak to się robi by otrzymywać wysokie prowizje.

Kiedy warto się angażować w MLM:

  1. Najważniejsze: trzeba być przekonanym o wartości polecanego produktu.
  2. Mieć wiedzę na jego temat: produkcja, zalety, jakość, itp.

Wartości MLM:

  1. Jest znakomitym sposobem zarabiania dla osób, które:
    • nie stać na własne inwestycje finansowe
    • boją się odpowiedzialności związanej z wprowadzenia na rynek własnych towarów i usług
    • lubią i potrafią rozmawiać lub uczą się od tych, którzy robia to profesjonalnie i skutecznie
    • chcą prowadzić duże, nawet międzynarodowe przedsiębiorstwo
  2. MLM pozwala na nielimitowane zarobki, zależne tylko od posiadanych zdolności i pracy.
  3. MLM jest świetnym sposobem na biznesowe spotkania z ludźmi, poznawania nowych osób i różnych firm z którymi nawiązuje się współpracę.
  4. MLM jest praktyką:
    • przygotowania oferty w sposób profesjonalny
    • prowadzenia rozmów i negocjacji w celu dostarczania informacji na temat towarów lub usług

Jednym z głównych celów MLM jest ciągły rozwój osobistego zaplecza oraz wspólna edukacja:

  1. Nauczenie skutecznego działania w takich programach.
  2. Przekazywanie informacji do wszystkich członków swojego zespołu w sposób umiejętny, łatwy i zrozumiały.
  3. Łatwy kontakt z członkami grupy.
  4. Błyskawiczny rozwój dzięki regularnemu nauczaniu swoich współpracowników odpowiedniego działania.
  5. Dotarcie do określonych i wyselekcjonowanych osób, które potem stają się samodzielnymi liderami.

Rejestracja